Tortilla śniadaniowa

Tortilla śniadaniowa

Zdrowa, pożywna i przede wszystkim łatwa do wykonania tortilla śniadaniowa. Stawiamy w niej na szybkość i sprawdzone połączenia smakowe. Wystarczą warzywa i wędlina, by stworzyć śniadanie lub posiłek do pracy. Aby wszystko “się trzymało”, użyj ketchupu! 

SKŁADNIKI:

  • tortilla pełnoziarnista – 2 szt
  • ulubiona wędlina, np. z indyka – 50 g
  • ser cheddar – 2 plastry
  • liście szpinaku lub sałaty – 50 g
  • czerwona papryka – 1/4 szt
  • pomidory koktajlowe – 4 szt
  • Mosso Ketchup Premium Łagodny

PRZYGOTOWANIE:

  1. Na środku ułożonej płasko tortilli poukładać wzdłuż plasterki wędliny i żółtego sera.

  2. Następnie obok ułożyć liście sałaty lub szpinaku, a na nich pokrojoną w paski paprykę i pokrojone w plasterki pomidory koktajlowe.

  3. Dodać solidną porcję Ketchupu Mosso.

  4. Tortillę zawinąć ściśle w taki sposób, aby składniki utworzyły zwarty farsz.

  5. Tortillę przekroić na pół lub na mniejsze roladki i zapakować do pojemnika typu lunchbox.

Do tej potrawy pasuje

przygotowania: 10 minut
ilość porcji: 2
×